11:19


Hej på er!
Har precis käkat frulle. Två ost mackor, jordgubbsfil med frosties, Oboy och Juice. Det var länge sedan jag åt en så stor frukost. Det var nog när jag jobbade på Hennickehammar, och det var inte igår!

Igår var det Robinson final och Tommen vann! YES!! Jag och Silje hade laddat upp med pizza, dricka och massa godis. Var nästan lördagskänsla över det hela :) Gött det!

Idag blir det jobb 13-21. Fattar inte vad det är för mening med att ha öppet till nio, det är ju inte en käft inne efter sju.. Men det blir pengar för oss som jobbar. Och det tackar vi inte nej till, inte jag iaf! :) Innan jobbet ska jag möta Jan-Cato, vi ska fixa med depositums kontot på banken. Skönt att få det gjort så jag slipper bli överraskad varje gång när jag går inte på internet banken :) Inte varje dag jag har så mycket pengar på kontot, men nu ska dom alltså bort. :)

Måste kila nu om jag ska hinna, återkommer säkert ikväll!
Kram så länge!
11:27

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0