All I want for Christmas...


Har precis kollat på Oskyldigt dömd. Ska snart hoppa i säng, är helt sjukt trött. Fattar egentligen inte varför med tanke på att jag låg i sängen till tio idag.. Men men, det är kanske inte bra att ligga för länge heller?!

Det blev inget depositumskonto idag heller.. Banken skulle ha 800 kr för att jag skulle öppna ett konto. Vi ifrågasatte varför den summan var nödvändig, och fick till svar att det är så mycket jobb med ett sånt konto. Jag håller helt och hållet med alltså. Att flytta en summa pengar från ett konto till ett annat, det är verkligen sååå mycket jobb. Stackars allt bankfolk säger jag bara om dom tycker att det är jobbigt! Så nu ska vi träffas på fredag igen och sätta in pengar på Handelsbanken istället.. Hoppas det går bättre.


Nu ska jag hoppa till kojs och kolla på The L word. Grymt rolig serie måste jag säga :D
Godnatt och sov gott!



All I want for Christmas is..... DONNA!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0