All I wanted for Christmas, was....?


Jag har fått den bästa julklappen ever: Donna har kommit hem!

När jag och pappa var på väg till nykroppa i lördags så ringde telefonen. Det var en tjej som hade hittat en katt som såg ut som Donna och hon undrade om jag fortfarande saknade henne. Jag frågade henne om katten hon hade hittat hade en svart fläck på bakbenet som var format som ett hjärta, och det hade hon! Tjejen påpekade också att katten gärna drack vatten ur kranen, kollade ner i toaletten när man spolade och helst ville in i duschen när man duschade... Det var Donna hon hade hittat.
Problemet nu var bara att jag inte kom hem förrän igår (söndag) och dom skulle åka bort då. Jag ringde till granntanten och frågade om hon kunde ha henne under natten och det var inga problem.

Igår fick jag hem min älskade Donna, efter fyra veckor, behöver jag säga att jag blev glad?! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Ryhed

Åh, vilken tur!!:)

Har läst vartenda inlägg sen hon försvann...

Hoppas julen vart bra oxå!

2008-12-29 @ 15:09:27
Postat av: Marianne

Fantastisk at Donna er tilbake, helt utrolig! Tenker det var herlig å få henne hjem :) Har forresten skrevet i gjesteboka di på Facebook :)

Klem

2008-12-29 @ 23:31:53

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0