Dagens ros


Blogg.se är skit för tillfället så det blit inga bilder som jag hade lovat! Sorry! Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Idag vill jag dela ut dagens ros till två killar på jobbet.
Den första går till Stig som hoppar in och jobbar trots att han är sjuk.
Den andra går till Henning som idag har jobbat 12 timmar.
Utan er två hade aldrig kvällen gått. ( nu har inte jag jobbat kväll ikväll så jag vet inte hur det har gått, men jag vet att det inte hade gått utan er. Med tanke på att inga andra extrahjälper kunde jobba )

Så dagens ros går till er grabbar!



Nu ska jag gå och packa lite julklappar och förbereda inför morgondagen..
Kram så länge

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0