Dagens to do


Börjar inte jobba förrän klockan fem idag. Vi har nämligen natt öppet, så jobbar 17-24.
Så nu har jag massa tid till allt jag ska göra.

- Tvätta
- Diska
- Laga mat
- Packa in julklappar
- Äta
- Pynta lite
- Duscha
- Göra mig ordning
- Jobba


Samtidigt som jag gör allt detta ska jag vakta på Donna. Det kan ju bli lite svårt att göra det under tiden som jag jobbar, så jag håller tummarna för att hon dyker upp innan dess.. Hon har fortfarande sex timmar på sig.



Imorgon är det fredag, de flesta hurrar för att det är helg men det kan jag inte påstå att jag gör. Ska jobba heeeela helgen och då menar jag hela helgen. Lördag 9-20 och söndag 12-19. Har blivit bjuden hem till Henning och Marianne på lördags kvällen, får se hur pigg jag är efter 11 timmar på jobbet. Kan ju hända att jag orkar. Det återstår att se.

Nu ska jag börja på min to do lista. :) Återkommer säkert senare.
Hej så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0