Don't worry..


Vaknade halv sju idag(!) så jag gick upp och satte mig vid dörren och väntade på Donna.. utan resultat.
Måste käka frulle, duscha och göra mig i ordning nu så det skulle inte förvåna mig om hon dyker upp bara för att inte jag sitter och vaktar.. Jag får helt enkelt skynda mig. :)

Annars idag så blir det jobb, hell yeah. 12-19 är det som gäller. Kommer säkert vara skit mycket att göra med tanke på att alla har fått lön nu. Men men, det är bara att bita ihop och se glad ut. Det är ju nästan dream team som jobbar.. :)

Sen ikväll är det Robinson final. Missförstod allt förra helgen. Hade laddat som fan inför det jag trodde skulle vara finalen, istället så var det bara tillbakablickar på säsongen. Men ikväll blir det final. Go Tommen, Go Tommen!


Nej dags att göra sig i ordning nu då... Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Camilla.

Hoppas den lilla sötnosen dyker upp snart!

håller tummarna!

Kram hjärtat

2008-12-14 @ 12:49:02
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0