En kul grej!


Snart är år 2008 slut, och därmed även mina blad i kalendern. Jag kommer ihåg när jag köpte denna kalender för drygt ett år sedan. Jag snurrade runt inne på Farmandstredet och kunde inte hitta någon snygg, fräsch kalender. Det slutade med en svart, stor och klumpig sak med tråkiga blad. Inge vidare kul, speciellt inte när man skriver i den varje dag. (jag som har så dåligt minne måste skriva ner allt, och då menar jag ALLT!

Så för att slippa denna tråkiga svarta, klumpiga har jag nu designat min egna kalender/almanacka på: www.personligalmanacka.se Kolla in sidan du med vettja! :) Man kan göra massa kul! Och det kostar endast 275 kr!!
(För oss som bor i Norge så kan vi få den på norska. När det gäller frakten kommer ett tillägg på 20 kr)

Lycka till med din kalender! :)



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0