Extreme makeover





Fan va roligt det är! Har suttit och gjort olika makeuper på mig själv vad länge som helst nu. På mary kays amerikanska hemsida (www.marykay.com) kan man makea olika modeller, eller lägga upp ett foto på sig själv och experimentera hur mycket som helst med färger, skuggor, hårlängder - färger- former - uppsättningar osv. Prova du med!

Nu ska jag ta och läsa applause och Vecko Revyn x2.
Annars idag så blir det städning, packa beställningar till kunder ( har fått jätte många beställningar nu innan jul så ska sätta mig och packa in paket och pyssla lite), och bara slappa för imorn börjar min tiodagars period med jobb. Tummen upp för det!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0