Fyra dagar till. Orkar jag?


Då var även denna dag slut, och med det åtta timmar på jobbet. Imorn är det dags igen men då blir det elva timmar. Jag längtar redan! Förstår inte hur jag ska klara fyra dagar till. Kroppen är helt slut och jag har ingen ork kvar till någonting. Vet inte hur jag ska hinna med att köpa och lämna all julklappar innan jag ska åka hem heller.. Får helt enkelt åka in till stan på måndag morgon och fixa klart allt då, och sen lämna det på tisdagen innan jag åker hem. Men det hade ju vart skönt och ha det klart så jag kan åka direkt ifrån jobbet och hem.. Jaja, jag orkar inte stressa upp mig över det nu, för nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt.



Henning tycker att jag ska le mer på jobbet, så jag
får väl bjuda på ett leende så här på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: mARIA

2008-12-20 @ 17:39:52
Postat av: mARIA

2008-12-20 @ 17:39:52
Postat av: mARIA

2008-12-20 @ 17:39:52
Postat av: Maria

Har Donna kommit tillbax än? Jag skulle få panik om våran Sulan bara försvann.. :s Hoppas hon kommer hem innan du åker till Svergie över jul..! Kram på dig!

2008-12-20 @ 17:43:02
URL: http://fantasimia.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0