Kluven


Dagen som jag har väntat på sedan vi tog upp kontakten igen har kommit. Har hela tiden gått och väntat på att du ska ringa och säga att du har börjat igen, för innerst inne har jag vetat att den dagen skulle komma vilket den nu har gjort.. Jag är otroligt stolt över dig att du klarade att vara ren i över ett år, trodde aldrig det skulle gå..

Nu sitter jag här med tusen frågor utan svar. Vill jag ha svar?
Du vill ha en chans till. Jag vill ha dig i mitt liv. Men är det värt det? Om jag skulle ge dig en chans till, skulle du missbruka den också eller skulle du ta den på allvar?

Var så otroligt glad över att ha dig tillbaka i mitt liv..
Tiden får visa om det här är slutet, idag vet jag inte vad jag ska göra.


Jag älskar dig mamma.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0