Listigt sa räven

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Har inte kontantkort
2. Vad ser du om du ser åt vänster? Grannens hus
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Silje
4. Hur lång är du? 1.72 står det i passet, men jag tror inte det stämmer.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Det var någon på trean häromdagen. Men vet inte vad dn heter
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Blir forbanna hvis hu dama vinner! Kos dere :-)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Sist jag var hemma. Kommer inte ihåg när det var.
10. Icke godkänt i något ämne? Klarade mig igenom allt, men skulle nog inte vart godkänd i tyska, spanska och engelska :D
11. Mvg i något? Estetisk verksamhet, projektarbetet och ridning :)
12. När vaknade du idag? 06:35
13. Vilken är din favoritplats? Ko Phi Phi, Thailand
14. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen med en borr i munnen. Ingen hit!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Bor i Norge.
16. Hur stor är din säng? 120cm.
17. Vad sover du i? Så lite som möjligt
18. Hur många kuddar har du i sängen? Än så länge bara två, men ska köpa fler inom kort
19. Var har du bott/bor? Sverige: Nykroppa, Storfors, FIlipstad. Norge: Nykirke, Tönsberg
20. Tycker du om kinamat? Skojar du? Jag älskar kinamat!
21. Tycker du om kaffe? Nej det kan jag inte påstå..
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice eller oboy
23. Kan du spela poker? Det beror på vilken typ av poker
24 Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? Ja iaf samma dag.
25. Vill du ha barn? Ja, men inte än på flera år.
26. Kan du några andra språk än svenska? Inte så många som jag kanske borde kunna :D haha sucker!
27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja det har blivit några gånger genom åren..
28. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning, smink, kläder
30. Äger du dyrbara smycken? Ja
31. Kan du rulla med tungan? Ohh ja!
32. Vem är den roligaste människan du känner? Har många roliga människor i min närhet.
33. Vad har du för ringsignal? Just Dance
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja någonstans..
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Prickarna på soffan
36. Kan du byta olja på bilen? Haha
37. Vilken var den senaste bok du läste? Ego Girl av Gynning
38. Dansar du i bilen? Dansar i bilen?
39. När var du i kyrkan senast? Hmmm... Förra jul kanske? Rätta mig om jag har fel.
40. Hur många hål har du i öronen? Sju
41. Har du någon piercing? Nope
42. Har du någon tatuering? Våga..
43. Har du provat droger? Nej, och det finns inte en chans på miljonen att jag skulle göra det.
44. Röka eller snusa? Snusa
45. Har du pojkvän/flickvän?  Nej.
46. Vad är ditt mobil nummer? Har du det inte, så får du hellre fråga.. :)
47. Vad ska du göra ikväll?  Se klart på Wallander, sen ZzZZzzzova
48. Har du några syskon? Inga "riktiga"


Ja.. det var 48 frågor och svar från mig.. Roligare än så blir det inte just nu :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0