Mikaela har en plan


Nu har Donna varit här och ätit igen och jag blir lika glad och ledsen varje gång. Varför ropar hon inte att hon vill in? Varför kommer hon inte och visar sig på baksidan?? Jag börjar bli lite desperat, om man nu kan kalla det det, för snart är det jul och då ska jag hem till Sverige.. måste hitta henne innan dess annars åker jag inte hem.

Så nu har jag kommit på en idé. Imorn innan och efter jobbet ska jag sätta mig på en stol utanför dörren och vänta på henne. Vänta, vänta, vänta och vänta! Jag vet att hon kommer så det är värt det. Får sätta på mig varma kläder och ta med mig en bok eller något, jag ska sitta helt tyst och bara invänta henne.. För nu ska Donna komma hem! Det har jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0