Prästens lilla kråka skulle ut och åka ingen hade hon som körde..








Igår var nog min otursdag..


Allt började egentligen på natten när grannen som har flyttat in ovanför mig börjar spela musik 04.30! Vaknade av världens värsta hårdrocksmusik med den basen! Trodde taket skulle ramla ner! Man kunde nästan tro att festen höll till hemma hos mig. Jag försökte tysta ner dem men det hjälpte inte. Och när jag gick och ringde på så var det ingen som öppnade så det var bara att gå och lägga sig igen och ligga och lyssna på dunkandet. Halv åtta kunde jag äntligen somna, då blev det tyst. Det är väldigt härligt med grannar!

På kvällen efter jobbet åkte jag hem till Jörgen för att hämta min väska och ett brev som hade kommit.. När jag skulle åka hem igen så körde jag av vägen. Jag hade verkligen ingen chans att hålla mig kvar. Bilen bara kanade och av ren panik så tryckte jag ner bromsen allt vad jag hade, vilket jag vet att jag inte ska, men impulsen sa bara: BROMSA!
Så jag såg den lilla vägstolpen komma närmare och närmare och sen stog jag på näsan ner i diket. Så här i efterhand kan jag bara skratta åt det men igår sprutade tårarna av chocken som kom. Jag ringde direkt till Jörgen så han kom och hjälpte mig upp. Tack ♥ Var helt skakis efteråt så jag sov hos han i natt och imorse åkte vi till Holmestrand och kollade över bilen och köpte nya däck. Som tur är så blev det inga störra skador så den är on the road again, men jag är fortfarande skakis så pappa kommer och hämtar mig imorgon. Jag har världens bästa pappa!

Nu ska jag fortsätta plocka här hemma, sen åka och köpa de sista julklapparna innan jobbet.
Hej då så länge..


Kommentarer
Postat av: Erica

Aww gumman, tur att det gick bra, blev fan livrädd när mamma sa du kört av vägen!! Usch. Snart ses vi oppas jag bamsekram

2008-12-23 @ 09:43:33
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0