Some pics




Grattis Stig på födelsedagen! :)




Här kommer också lite fler bilder från julbordet.. Inte dom bästa bilderna men man kan inte vara på topp hela tiden! haha Kvällens fotograf var Silje.



Jag med ett glas öl(!) i handen. Händer inte allt för ofta! haha



Marianne, jag och Erik. Jag har nog druckit lite för mycket :)



Silje och Ida. Morten, Therese och Renate i bakgrunden.

Det var en väldigt trevlig kväll med massa goda drinkar, maten var inte lika god men sällskapet var det absolut inga fel på :) Kvällen avslutades med en runda på bryggan sen några pizza slice bitar. Det smakade helt underbart! :)


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hehe, det var en morsom kveld, syns maten var deilig jeg ;)

2008-12-07 @ 16:05:42
URL: http://bellapearlman.blogspot.com
Postat av: Jenny

Julbord är alltid trevligt =) Jag var på julbord i Oslo i lördags och ska dit till helgen igen =) Har med andra ord fullt upp så det är lugnt med MK tills efter nyår, då är det en del bokat. Ha dé fint! kram

2008-12-07 @ 22:25:07
URL: http://www.nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0