Tidsfördriv..

Om dig
- Hur gammal är du ?
21
- Vart bor du ? Norway ;)
- Är du nöjd med ditt rum ? Nja.. inte än iaf.


Sex
- Är du oskuld ? Nope
- Har du pojk/flickvän ? Nope
- Har du haft sex mer än 20 gånger? Ja..
- Har du ätit något som legat på någon annans kropp? Ja
- Har du haft sex på en offentlig plats? Ja

Godis

- Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan ?  Det är olika
- Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll ? Vem har inte det??
- Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll ?  Ja, men allt var inte till mig.

Fest!
- Ungefär hur ofta festar du per halvår ? Inte så väldigt ofta
- Vilken är den bästa drinken ? "Fittan Brinner" och "långt ner i halsen"
- Har du ens varit full? jo jag har väl det :D
- Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan? Nej
- Vem anser du vara party kungen/drottningen ? Oj, det är många det..

Vänner

- Vem är snyggast i din klass/ditt jobb ? haha det säger jag inte, då kommer jag bli mobbad av Henning! :D
- Vilken av dina vänner har vackrast röst ? Mia
- Vilken av dina vänner har bäst humor ? Sanna och Mia
- Vem skulle du vilja hångla med för en kväll? Det behöver jag inte nämna, alla vet det redan :)





Kommentarer
Postat av: Stig

"Vem är snyggast i din klass/ditt jobb ? haha det säger jag inte, då kommer jag bli mobbad av Henning! :D"



Kom igjen Mikaela ;D Få høre ;D jeg lover å ikke mobbe deg, skal heller ikke si noe til henning ;) Vanligvis faller folk for sjefen, gjelder dette deg også, kanskje...? :p

2008-12-01 @ 18:00:52
URL: http://tigerstig.blogg.no/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0