Frulle



Godmorgon!

Sitter här och har precis ätit frukost. Har varit vaken i flera timmar. Vaknade när Jörgens klocka ringde, sen kunde jag inte somna om. Så istället för att ligga och dra mig, som jag annars är väldigt duktig på, så gick jag upp och började packa lite grejer. Ska försöka hinna åka till lägenheten med ett lass innan jag börjar jobba. Det blir nog fler lass än vad jag hade räknat med. Trodde inte att jag hade så mycket grejer, men jag har visst samlat på mig en hel del..


Nej, nu måste jag kila om jag ska hinna med allt..
Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0