Godkänd!

Yes! Igår ringde de från Telebutikken och jag hade blivit godkänd som kund. Så nu äntligen har jag internet! :)

Så vad har hänt i veckan då?
Jag och Silje åkte till Oslo häromdagen och gjorde ett besök på IKEA. Vi snurrade runt där i några timmar och det inhandlades diverse köksredskap, glas, korgar mm. När vi åkte hem var det några polacker som tyckte att dom var jätte coola som körde om oss flera gånger och saktade ner för att vi skulle köra om dem.. Suck säger jag bara!!

Har hämtat Donna också, hon har fått gått ut själv i dag för första gången så det återstår att se om hon kommer tillbaka igen.. Tänkte att jag ska gå ut snart och se om det finns några spår efter henne..

Jörgen var här igår och hälsade på. Vi åt tacos och såg på tv, riktigt mysigt. Känns skönt att vi kan vara vänner, att inte banden klipptes helt..



Imorn blir det julbord med jobbet. Renate, Silje, Henning och Marianne kommer hit först, sen går vi till förfesten hos Roger och Elin innan det bär av mot Tönsberg brygga och julmat!! Inte för att den norska julmaten är något att hurra för, men det finns annan god mat också :)

Nej, nu ska jag ge mig ut och se om kisse katten vill komma in.. Jag håller tummarna!
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0