Jobbig dag på jobbet


Snacka om att det var en slitsam dag på jobbet igår. Jag kom dit klockan nio och gick igenom schemat i lugn och ro. Tänkte att det var skönt att det inte var någon som ringde och sjukanmälde sig ( något som alltid inträffar annars). Äntligen en fullbemannad lördag tänkte jag! Men icke. Fem minuter innan öppning var jag fortfarande helt själv i butiken så jag ringde alla som stog på schemat.. Två var på väg, men de var försenade, två var sjuka och den sista kom precis in när jag skulle till att ringa honom. Som tur var så fick jag tag på två som kunde hoppa in för dom som var sjuka.. Tack gode Gud för det, annars hade det aldrig gått! Det var sjukt mycket kunder och alla ska ju självklart ha hjälp först.... Men men. Allt gick bra till sist! Men jag var skapligt trött när jag kom hem.

Dagens stora tack går till Andre och Emma som ställde upp igår!!
TACK!!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0