Oskyldigt dömd?


Ingenting har gått som planerat idag.
1. Jag försov mig i morse, vaknade kvart över sju. Samma tid som jag brukar åka till jobbet i vanliga fall så snacka om att det blev stressigt.
2. Skulle fixa depositums konto på banken, något som jag har skjutit på hela veckan. När jag väl kommer dit så visar det sig att jag inte kan ordna med det själv. Han som jag hyr av måste vara med, eller helst hans dotter eftersom det är hon som äger lägenheten. Så nu måste jag kontakta han och förklara hela grejen.
3. Hade en parkeringsbot på 300 kr i rutan när jag kom till bilen. Jag som t.o.m hade betalat parkeringen! (något som jag inte brukar göra)  Men igår betalade jag för två dagar för att slippa göra det i morse, så när jag har kört så har biljetten kanat i rutan och lagt sig under de gamla biljetterna så den syndes inte tillräckligt väl. Så då var det 300 kr i böter för Mikaela.
4. Det återstår att se, dagen är inte slut än....


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0