Små glimtar i vardagen


Snart är jag klar med flytten! :) Förlåt att jag tjatar om den, men det händer inte så mycket annat i mitt liv förtillfället.. Det är liksom jobb och flytt som präglar min vardag, men snart är flytten klar och då ska man bara försöka få plats och ordning på allt och det är inte det lättaste. Måste nog ta en tur till IKEA till helgen och köpa lite hyllor och så..

Nu ska jag ta och borsta gaddarna. Sen bär det av mot lägenheten med en proppfull bil (det ska ju inte så mycket till för att den ska bli proppfull, men ändå ;) )

Hej så länge!





Små glimtar i vardagen är inte helt fel, tack för att du finns! ;)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0