Snabbis


Är på jobbet och skriver nu, måste fixa mobilt bredband så att jag får internet i lägenheten.. Det kan bli ganska långa dagar annars :)

Händer annars då?? Jo har flyttat klart nu, Hanna hjälpte mig med det sista igår så i natt sov jag i lägenheten.. Det gick bättre än vad jag hade trott. Men det kan ha att göra med att Hanna var kvar hos mig till 02.00. När hon hade åkt gick jag och la mig på en gång och somnade som en stock så det fanns aldrig tid att fundera..

Tack Hanna för hjälpen, och för alla roliga kommentarer du kläcker! Helt sjukt att det går att skratta så mycket! :) Tack för en trevlig kväll!


Nu ska jag fortsätta jobba, lunchen/middagen är snart slut.  
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0