Sun(ny)day


Söndag idag och äntligen skiner solen, härligt!! Det är konstigt, men det känns nästan som jag har vårkänslor! Hur jag kan ha det, i november, det förstår jag inte. haha.

Har varit i lägenheten idag och packat upp massa grejer, jag och pappa var dit igår med ett lass efter jobbet så nu börjar det likna ett hem, mitt hem. Vilket känns väldigt bra. Måste bara försöka få tag på en soffa. Än så länge har jag bara bäddsoffan som vi köpte till gästrummet och den är inte direkt behaglig att sitta i längre stunder.. :) Men det får bara gå så länge..


Nu ska jag fortsätta packa.. Blir aldrig färdig annars. :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0