Afro dance


Idag mina vänner har jag tränat! Det var ett tag sen nu, men nu kan jag med handen på hjärtat
säga att jag har börjat och kommer inte att sluta. Jag har nämligen hittat min grej!!

AFRO DANCE!

Det var hur kul som helst, och jobbigt! Svetten rann efter 15 minuter. Sitter ny duschad i soffan nu, har precis ätit lite thaimat och nu väntar Ugly Betty och sen Paradise Hotel, om jag inte somnar..

Imorn efter jobbet åker jag hem till Filipstad. Får se vad kvällen har att bjuda på, men jag hoppas på fulla glada människor och jag vill vara en av dom!! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen men det löser sig säkert :)



Nu ska jag jag ta med mig Donna och gå och lägga mig,
det blir en lång dag imorn. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0