April april din dumma sill



Tänk, nu är det redan 1 april och vad jag vet så har jag inte blivit lurad idag, peppar.. peppar! Jag har heller inte lurat någon. Vet inte riktigt vad man ska luras om, ingen går ju på något idag ändå så det känns ganska meningslöst.

Dagen idag har vart underbar på många sätt... Det tackar vi för!
Men dagen imorn kommer bli ännu bättre, hoppas jag på iaf! Den kan ju inte bli så mycket bättre när den startar med en sovmorgon. Sånt gillar vi! Måste bara gå upp någorlunda i tid så att jag hinner baka imorn, tänkte jag skulle ha med mig något gott till jobbet eftersom jag fyller år. Hann inte baka något idag, så imorn gäller det! :)

Nu ska jag ta vara på de sista timmarna som 21 åring.
Vad jag ska göra? Ja, det har jag ingen aning om!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0