Det är på Clas det händer.


Sedan jag började jobba på Clas Ohlson, för över två år sedan, så har jag haft ett stark förmåga att känna av ficktjuvar, och det är inte många gånger jag har haft fel! Man får världens adrenalinkick och det känns så bra när man sitter och skriver sin vittnesförklaring på anmälningsblanketten. Jag har aldrig tänkt på att det ska bli någon större grej av det än som så...

Men idag kom smällen.

Fick ett brev från polisen idag där det stod att jag ska vittna mot -------- den 4 maj klockan 10.15. Den första tanken var, fan va coolt. Men nu när jag har läst igenom vad som ska göras och så så känns det inte så jävla coolt längre. Med tanke på att han är inom Clas var och varannan dag och tar saker så har jag ingen aning om vilken av alla gånger detta gäller och vad jag ska vittna mot. Kan ju inte direkt gå till rätten och säga att jag inte minns något eftersom jag vet att han är skyldig.

Jag får helt enkelt prata med chefen på måndag och höra om vi har kvar anmälan jag skrev. Då finns det möjlighet att jag kan friska upp minnet lite. och då jävlar, då åker han dit!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0