Gäääääsp, prosit, attjo!


Vaknade av att klockan ringde 06.15 och det var en underbar känsla att bara kunna stänga av den och somna om. Jag brukar göra så ibland när jag vet att jag kan somna om, men det jobbiga med sådana dagar är att man inte alls är lika trött då som om man var tvungen att gå upp..

Idag jobbar jag 13.00-20.00. Ska bli skönt med ett kvällskift känner jag, jag behövde verkligen det nu. Har vart så hängig den här veckan, tror det är en lite förkylning som smyger sig på.. Får hålla tummarna att det inte är så illa.


Jag har verkligen blivit förälskad. Ja det är sant. Jag kan inte sluta lyssna på den här låten. Den har gått på repeat hela förmiddagen, tror att grannarna börjar tröttna snart. Men det kan dom bara ha! ;)



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0