Grattis med dagen gamla ;)


"Gratulerer så mye med dagen Mikaela,
håper du får en kjempe fin bursdag,
og det blir garantert ett bra kalas!
Utrolig glad i deg gumman! ;) "


Så stog det i tönsbergs blad idag, det var Silje som hade fixat en födelsedags uppvaktning till mig. Så himla gulligt gjort, jag blev jätte glad. Så tack än en gång Silje! :)

Har fått ett silver armband av Anita och Martin också. Det var verkligen jätte fint! ♥




Dagen idag har vart väldigt bra. Lite segt att jobba kväll bara, men det var behövligt med en sovmorgon i morse kände jag så då får man stå ut med en seg kväll :) Nu ska jag slänga i mig lite mat, Silje kommer snart förbi en sväng.. Det gillar vi!

Innan jag går vill jag passa på att tacka alla som har grattat mig idag, ni är underbara!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0