Fit for fight!


Fick aldrig några pengar idag, vilket blev väldigt pinsamt när jag var på Bikini (frisör salongen). Men jag ska dit på måndag och betala för mig, och då ska jag passa på att köpa lite bra hårprodukter också. Måste ta hand om håret nu så det inte blir matt och tråkigt!

Från det ena till det andra...

Vet inte riktigt vad det har varit med mig idag.. Var helt yr på jobbet, svimmade nästan.. Fick lov att springa över på Meny och köpa mig lite frukt, choklad och Coca Cola för att få upp blodsockret. Det hjälpte lite, men känner mig fortfarande lite små knepig.. Har aldrig haft den känslan tidigare! Vet iaf att jag inte är gravid. Det har jag fått två bevis på nu, så det är uteslutet. 

Håller tummarna för att det blir bättre till i morgon. Får ju besök och då måste jag vara fit for fight ;)



Nu blir det veckans avsnitt av Paradise ♥ sen sova några timmar tills Jörgen ringer och ska hämtas. Erbjöd mig att vara chaufför ikväll åt han och hans bror så Lisbeth kunde ta ett glas vin. Ja, ibland är jag kanske för snäll. Men man lever bara en gång och då ska man behandla andra, som man själv vill bli behandlad.

Nu blire sänga,
GO' NATT.

Kommentarer
Postat av: Becca

Fin du blev med mörkare hår :)

2009-04-25 @ 18:58:05
URL: http://rebeccasavinainen.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0