If I'm ugly, then so are you.


Då har man spenderat 21 minuter i solariet. Det var underbart!!
Får hålla igen lite på solningen nu den här månaden med tanke på ekonomin, men idag kände jag för att lyxa till det lite. Det är ju trots allt påsk :)

Är ledig nu i två dagar och jag tänkte ta tillfället i akt att gå igenom alla flyttlådor som jag har i förrådet och göra det snyggt i lägenheten, på riktigt, inte bara städa och byta plats på allt "skrot" som jag brukar göra. Nej nu ska det göras fint ordentligt!




Avundsjuka är konsten att räkna andras
glädjeämnen istället för sina egna.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0