hjälp!


Idag fick jag meddelande av Trine, tjejen som jag hyr av, och på torsdag får jag ett nytt kylskåp!!! Det ska bli otroligt skönt att kunna köpa hem mat igen, och mjölk! Har ju inte direkt haft någon mat hemma sedan påsk.. När jag tänker efter så är det inte så konstigt att det har ekat i plånboken varje gång jag har öppnat den, jag har ju köpt lunch och ätit ute varje dag de senaste veckorna.. Så även idag.




Har beslutat mig för att komma hem på Valborg.. Fick lite beslutsångest ett tag. Med tanke på Donnas beteende den sista tiden så vill jag inte att hon ska vara själv för länge, då är hela lägenheten ner kissad. Som igår, jag var borta i ca tre timmar och på den tiden hade hon kissat i sängen och på en väska. Och i morse så kissade hon i tvättkorgen... Någon som har något bra tips på vad det kan bero på och vad jag kan göra? Blir tokig av det här!!!! Vill ju inte ta bort henne, men blir det inte bättre så.... :(
Silje är snäll och passar henne och lägenheten mellan torsdag och fredag så jag hoppas att hon sköter sig då ( Donna alltså) :D




Kommentarer
Postat av: Janni ♥

När vi flyttade in hos Björn hade han en katt som kissade överallt utom i kattlådan. Och det visade sig att hon hade cancer. :/ Men dt kan ju va t ex att hon ogillar märket av kattsand du använder, prova och byt och se om dt blir bättre. Kanske. :/

2009-04-28 @ 21:10:23
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0