Inte långt kvar nu..


Vid den här tiden på fredag, ja då händer det! :)



Idag är det jobb som står på schemat.. Jag kan inte få sagt det nog många gånger, men det är verkligen så underbart att jobba kvällen! Ser fram emot lördagen också, då är det dream team gänget som styr butiken; jag, Elisabeth, Silje, Anita och Henning, det är digg ass!

Förhoppningsvis får jag besök på lördag också!
Och får jag det så kommer det bli den bästa lördagen ever!  ♥

Ni får ha en bra dag allihop, nu måste jag kila!
Puss och kram! ♥




Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Kan berätta på msn! ;D

2009-04-22 @ 19:24:14
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw, tack :) vad gullig du är...

har du varit och hälsat på robin nåt? kram

2009-04-22 @ 20:28:46

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0