jobb jobb jobb


Tänk vad arbetskamrater kan göra! Var hur trött som helst i morse, men så fort jag kom till jobbet fick jag hur mycket energi som helst$ tack vare mina underbara kollegor som alltid är glada och sprider massa energi! Tycker om er! ♥
Hade jag inte haft dom kollegorna som jag har hade jag aldrig klarat av att jobba så mycket som jag gör. Som nu framöver har jag fyra helger med jobb. Skulle egentligen bara ha jobbat nu i helgen och den 25:e, men nästa helg så är det tre gånger så bra betalt så då måste jag ju bara jobba :) Sen den 18:e så var det ingen annan som kunde så då var jag tvungen... Inget vidare kul med tanke på att min fest är på kvällen. Men det får bara gå.


Nu ska jag laga lite mat. Jörgen kommer snart så vi ska äta lite.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0