Kattbajs


Donna har precis varit i lådan så nu luktar det kattbajs i hela lägenheten. härligt  Det hjälper inte att man slänger bort bajset direkt, lukten ligger kvar som en dimma i flera minuter även om fönstren står på glänt. Får hålla mig för näsan så länge!


Jag pratade med Janni igår så hon ska pyssla om min blogg idag :) TACK! Tänkte ta några nya kort som hon kan bygga in i headern, vet bara vad jag vill ha för bilder. Men det blir väl några egopics som vanligt. Haha. Bäst att ta en dusch och slänga på sig lite makeup innan fotograferingen börjar. 


På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0