Lunch


I skrivande stund sitter jag på jobbet, jag har precis ätit min lunch (självplocks sallad, vatten och en liten kinder choklad). Har egentligen inte råd att köpa lunch nu med min ekonomi, men jag har heller ingen mat att göra matlåda av eftersom mitt kylskåp har gått sönder. Så vad gör man? 

Efter jobbet idag bär det av mot Filipstad.. Skönt att vi slutar 16.00, då kommer vi iväg någorlunda i tid. Vi ska försöka hinna med 16.30 båten, det kan bli tajt men vi gör ett försök!

Nej jobb nu, men vi ses i dimman ikväll gott folk. :)
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0