My life would suck..


Har haft en period med dålig självkänsla, ingen matlust, huvudvärk och mitt humör har varit som en berg-och-dal bana.. Matintaget har inte varit speciellt stort och tankarna bara snurrar i huvudet på mig.
Jag orkar inte med detta längre så jag hoppas att det går över snart.

Nu är det måndag igen och jag välkomnar denna vecka med öppna armar. Har inte direkt några stora planer, jobbar mån-ons + lördag. Skönt med kvällskiftet, speciellt på onsdag när vi stänger klockan 18.00 men vi får betalt till klockan 20.00. Inga fel det inte. Sen på lördag jobbar vi med 300% tillägg. Me like! Till helgen drar vi till Filipstad också, ska bli skönt att komma hem igen.. Som det ser ut så droppar vi Sälen. Men partaj blir det ändå. Parkhallen eller Karlstad, ja det märks!

Pappa hjälpte mig med deklarationen i helgen, eller selvangivelsen som det så fint heter. Går allt som det ska så får jag tillbaka runt 50.000 NOK i slutet av juni. Det ser jag fram emot! Det blir iaf minst 21.000, och det är inga fel det heller! ;)
Inkomsten i juni blir med andra ord stor. Skatten, feriepengar och lön. Ska man leva som en prinsessa då, eller spara? Jag röstar på det första! Spara vet vi ju alla att jag är värdelös på!



Nej, man kanske skulle försöka hitta något i matväg..
Knäckebröd och saft kanske? Ja det får det bli.

Ha en bra dag allihop. Saknar er där hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tycker du ska gå ut i filipstad på lördag så vi ses.. ;) puss

2009-04-06 @ 19:09:33
URL: http://jennyclaesson.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Eller så kan du ge pengarna till mig! ;) Haha^^ jag får inga pengar alls i juni om jag inte får vikariera mkt i maj. :/ Man får ju inge studiebidrag fr Universitetet i juni! :/ Fattar inte hur de tänker! Man ska gå i skola heltid i maj, så man inte hinner jobba, men jobbar man inte så får man ju inga pengar i juni. Och hur kan man leva då? :/

Hoppas allt är bra med dig! :)

2009-04-07 @ 11:13:47
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0