Pelles verksted


Jag har precis haft besök av en kylskåpsreparatör från Pelles verksted och det visade sig att kylskåpet är helt kaputt (något jag själv har konstaterat för länge sen). Jag hinner ju självklart inte få något nytt kylskåp innan påsk.. Typiskt att det är plusgrader dygnet runt nu, annars hade det vart perfekt att ställa ut maten på verandan..

Men men, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen! Det blir ju inte bättre av att jag går och deppar.
Vilken bra inställning jag har till allt nu förtiden, härligt!

Kommentarer
Postat av: Jennt

jag vet hur det är att va utan kylskåp.. både våran kyl och frys pajja jämt efter vi flytta hit! det är inge vidare..! klart vi ses i vimlet babe! ;) puss

2009-04-08 @ 12:42:06
URL: http://jennyclaesson.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Jobbigt utan kylskåp! :/ Men duktig du är som tänker positivt!! :D Very Good! :D



Sv; Okej. :( Vet hur dt känns å få lite pengar! :/

2009-04-08 @ 13:01:30
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0