Planen!


Var så trött igår när jag kom hem så jag glömde helt bort att presentera mina planer, mål och drömmar.
Men här kommer dem!

I september är det dags för seminariet, det är då alla duktiga konsulter och Sales Directors presenteras och de får sina diamantringar, resor, bilar och andra fina priser. Efter varje seminarie så har jag bestämt mig för att nästa år ska jag också gå upp på scenen och få en diamantring. Ingenting känns omöjligt! Men när man kommer hem igen och återgår till vardagen så tappar jag fokus..


Jag vet inte hur många gånger jag har bestämt mig, men har det blivit någon ring? Nej! Och jag har ingen annan att skylla på än mig själv. Jag vet vad lätt det är att lyckas när jag bara kommer igång att jobba.. och det har jag gjort nu!!!

Det är ett kvartal kvar till seminariet och det ska bli mitt bästa kvartal ever!

Kvartal mål:
♥ Dela med mig av jobbet till minst tre stycken, (allt blir mycket roligare när man har någon att jobba med!) Plus att jag får ha röd kavaj istället för den svarta!
♥ Bli stjärnkonsult, dvs att jag har ett inköp på minst 18 375 kronor på tre månader.

Del mål:
♥ Ha minst två klasser i veckan.
♥ Återförsäljning till gamla kunder, minst 2000 kr veckan.
♥ Ha ett vår/sommar öppethus i slutet av maj.
♥ Hålla minst fyra intervjuer varje månad.

Skulle vara så kul om jag hade en power partner!
Janni, vill du??? :)





Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Åååh va stolt jag blir över dig!! :D Och va gla' jag blev att du tänkte på mig!! :D Jag blir gärna din powerpartner!! :D Men jag ska göra lite andra mål som jag ska sträva mot! :D

Nu ska vi lyckas, tjejjen!! :D Du och Jag, Mickis!! :D

2009-04-18 @ 16:15:30
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Malin D

Härligt Mickis!! Jag vet att du klarar det. Go Girl!!!! Kram

2009-04-19 @ 11:08:25

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0