Sega råttor


Tanken var att jag skulle ha jobbat idag. Men jag var så snäll och bytte helg med Morten eftersom han firar 10 år med sin fru nästa helg.

Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med idag, halva dagen har iofs redan gått. Planen var att jag skulle kolla efter utemöbler, fina krukor och blommor för att göra det lite mysigt på min lilla uteplats. Men nu fick jag ju inga pengar igår så då sprack den planen.



Var som sagt chaufför i natt åt Jörgen. Kom hem vid fem eller något i morse så jag sov till 12.00! Vet inte när jag sov så länge sist, men det var välbehövligt kan jag lova. Har haft många nätter med dålig sömn i det sista så det är skönt att känna sig helt utvilad. Men känner mig ändå lite seg, skulle kunna tro att jag var en sån där seg råtta som man kunde tävla om hos SophiePropp för länge sen! :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0