Skärtorsdag


Nu är påskhelgen igång.
Hade tänkt gå igenom förrådet idag och rensa mina flyttlådor men när jag vaknade hade jag verkligen ingen ork eller lust. Istället la jag mig i soffan, åt choklad och läste massa roliga bloggar. Det var otroligt skönt!

Hoppas på mer krafter imorgon. Det hade varit så kul att få det riktigt fint i lägenheten. 



 
Tänkte att jag skulle höra med Janni om hon har lust att pyssla lite med min blogg igen ^^ Har börjat tröttna på den jag har nu. Skulle vilja ha något ljusare nu när våren är här och sommaren närmar sig.
Det bästa hade ju varit om jag kunde fixa bloggen själv, men nu är jag helt värdelös på det så jag överlämnar hellre jobbet till en som kan och är duktig på det! Kolla in hennes designer vettja! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Tack :) Det är många som påpekar mina ögonbryn, så jag har bestämt mig för att göra ett inlägg med lite tips och råd. Ska göra det direkt när jag får lite mer tid över :) Förhoppningsvis i helgen om jag hinner :)

2009-04-10 @ 11:14:03
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0