Som en boll kommer jag tillbaks till dig



Bollar med tankarna fram och tillbaka, eller tankarna bollar med mig rättare sagt.
Försöker slå bort dom så gott jag kan, men det går inget vidare.
Jag vill bara leva livet fritt, utan regler och riktlinjer.
Varför kan jag inte bara få göra det??



På lördag är det som sagt dags för hemresa. Det lutar åt utgång i stan, har pratat med en del folk som också ska ut så jag ser ingen anledning att dra till Karlstad. Så Jenny, jag hoppas att vi ses i vimlet! :)
Det är mycket jag vill göra i helgen, frågan är bara hur mycket jag hinner med.. Det återstår att se. Skulle vara undebrart skönt med en ridtur iaf! Har inte ridit på jag vet inte hur länge!! Tänk vad underbart att bara hoppa upp på hästryggen och skritta en lång sväng i skogen - det är livet!




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja, gud vad härligt! :)

Tog min första ridtur på över ett år för någon vecka sen.

Jag blev riktigt sugen på att börja igen..

2009-04-07 @ 18:30:57
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0