Spaghetti ben


Idag ringde klockan halv sex, alldeles för tidigt för min smak men vad ska man göra?!

Det kom massa varor idag så vi började sju i hopp om att vi skulle klara att lägga ut allt innan öppning. jo men visst, det gick ju bra! eller inte. Det var fortfarande varor kvar när jag gick vid fyra.. Men man skulle kunna säga att det var verkligen inte den rätta dagen att få massa varor på. Anita försov sig, Gunnar och Andre var på kurs mellan 9-11, jag, Emma och Elisabeth var på kurs mellan 12-14. Dessutom har det vart massa kunder idag! Typiskt att det är som mest tryck i butiken när man har som mest att göra.

Sitter nu i soffan med ben som är som spaghetti och en rygg som skriker av smärta! Måste verkligen få gjort något med det här snart, men som Silje sa när vi pratade om vad jag skulle lägga skattepengarna på (ny bil eller operation): "Din bil lägger nog av fortare än din rygg" och det är helt korrekt! :) 



 

Kommentarer
Postat av: Jos

men hörru, har du provat o pratat med nån på landstinget?

2009-04-15 @ 18:44:24
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-15 @ 19:29:18
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0