The day before tomorrow...



Shit alltså! Imorn är det redan fredag och då är det dags... Jag ser fram emot det samtidigt som jag är i valet och kvalet om jag ska göra det eller inte. Får prata med Charlotte och se vad hon tycker helt enkelt. Det bli nog bäst så!

Nu ska jag ta med mig Donna till sängen och gosa massor med henne.. Tror hon har ont i öronen. Hon har dom liksom rätt ut åt sidorna, och när jag ska känna på dom så biter hon mig. Tycker så synd om henne. Blir hon inte bättre får det bli ett besök till veterinären under helgen...






Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0