Tummen upp för Lindex


Lovade ju er bilder på de nya underkläderna som jag köpte!
Ska jag vara helt ärlig har jag totalt glömt det men kom på det
nu när jag höll på att sortera garderoben. :) Bättre sent än aldrig.



Den svarta är från Lindex's "The in between colleciton" och kostar 149kr.
Den är jätte skön och stadig. Äntligen en BH som håller hyllan på plats! :)

Den vita (köpte också en likadan
i samma färg som de mörka trosorna men den har jag på mig) kostar 179kr.
Också jätte skön! Men lite jobbigt att man inte kan spänna axelbanden så mycket, dom åker gärna ner på axlarna.

Trosorna kostar 69,50kr styck och finns också i string för den som hellre vill ha det. :)


Det är inte ofta jag kan köpa snygga och sköna BH'ar som ligger under 500 lappen.
Så ett stort plus och tummen upp för Lindex!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag har också köpt den svarta :) super bra och lindex är den enda butiken typ som det finns min storlek och bra bh:ar :)

2009-08-28 @ 15:22:05
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0