Beauty Designers


Hej på er!
Nu är jag tillbaka efter en helt fantastisk helg i Göteborg.
Hotellet var helt perfekt, seminariet heeeeeelt galet bra, utbildningen
var super och det var underbart att träffa alla Beauty Designers igen!

Det blev mycket skratt, tårar, prat och ideér och för första gången så
känner jag till 100% att vi alla kommer lyckas! Nästa år är det vi som
går över scenen och mottar en, eller varför inte två diamant ringar?!!!
Det här året ska bli Beauty Designers bästa år, någonsin!

Daniel ringde förut och berättade att han har fixat några klasser åt mig
så nu har jag fullt upp nästa gång jag kommer hem! :) Du är så himla gullig!



Nu ska jag maila Eva och några kunder sen ska jag ta några alvedon och lägga mig igen. Vaknade nämligen i morse med feber, huvudvärk, halsont och en näsa fylld av snor, väldigt passande nu som jag bara vill jobba, jobba, jobba!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nästa år ska vi gå där =))

2009-08-31 @ 22:21:12
URL: http://nogg.se/sockerbullen
Postat av: gabriella,

SV: jag ska också köpa fler som du sa när man äntligen hittar en som är bra :)

2009-09-01 @ 14:38:46
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Åh va gulligt av Daniel!! :D

Hejjar på dig!! Nästa år ska du få gå på scen!! :D

2009-09-01 @ 16:48:05
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0