Beslutsångest.

Blev ingen Body Step idag - Anita var tvungen att hämta Martin och jag kan inte gå dit själv eftersom jag inte är medlem än... så då bidde det inget. Tänkte jag skulle göra några övningar hemma istället, bättre än ingenting ;)



Blir tokig snart! Vet inte vilken vägg jag ska sätta tavlan på!
I-lands problem, jag vet!
Men vill ju så gärna få upp den på väggen när jag äntligen har köpt den!

Hmmmmm.... Kanske är lika bra att vänta till pappa kommer hit så får han hjälpa mig, eller varför då?
Precis som att han har bättre öga för sånt än vad jag har, näe skulle inte tro det! haha.
Sätter den över sängen så länge så kan jag flytta den om det blir för illa, ja så får det bli! Yes!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0