Dröm erbjudandet


I måndags ringde Erica med DET erbjudandet!
Man skulle kunna säga att det är erbjudandet med stort E.

Att få följa med henne ner till Frankrike och jobba med hästar!
Tänk er själva, franska rivieran!!! Saint Tropez.
När hon berättade allt om kristallkronorna i stallet, gården, slottet, poolen, lägenheterna.... ja listan kan göras lång! Men jag kan säga att jag smälte bara av att höra allt! Jag kan inte fatta det själv att jag har möjligheten att få bo och jobba där, på obestämd tid! Det är för mig helt ofattbart.

Vet bara inte hur jag ska göra?!
Att lämna mitt liv i Norge känns inte så jobbigt. Visst, jag trivs här med vänner, jobb och allt som hör till. Men vad som än händer så har jag inte tänkt stanna här och jobba på Clas Ohlson tills jag går i pension.
Att lämna pappa, mamma och vännerna hemma i Filipstad känns inte heller värst jobbigt, jag menar Filipstad finns ju kvar och jag vet att pappa och mamma stöttar mig till 100%.
Men så var det det där med kärleken då, behöver jag säga mer???


Har bollat tankarna fram och tillbaka i två dagar nu och jag
blir tokig!! Vet inte vad jag ska göra.....

Kommentarer
Postat av: Beccih

du är tokig om du INTE åker!

2009-08-20 @ 07:36:20
Postat av: Dess

Åh herregud!! Fick seriöst gåshud när jag läste det, vilken chans! Hade det varit jag hade jag svimmat! Men förstår om det känns svårt. Men vad säger han då? Sen får du ju känna efter, är han mr.right eller mr. rightnow? Och i värsta fall får du väll singla slant :) Hoppas det löser sig!

2009-08-20 @ 13:36:55
URL: http://dessan.webblogg.se/
Postat av: sannah

Klart du ska åka!! såna erbjudanden får man bara en gång i livet! :)

2009-08-20 @ 18:00:29
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/
Postat av: Dess

Åh då förstår jag om det är svårt! Men du kan inte åka dit ettt par månader el så bara för att se hur det känns? Men det verkar nästan som att du får köra på att singla slant, för det med att jämföra för- och nackdelar.. Tro mig, det gär nästan bara saken värre! Men spontant vad känner du om du skulle ge ett snabbt svar helt utan att tänka efter? fråga dig själv snabbt och svara utan att tänka. Så kommer nog det "rätta" svaret! :)

2009-08-21 @ 11:16:07
URL: http://dessan.webblogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0