En gång är ingen gång!

..två gånger är en vana.

Ja det har faktiskt blivit en vana nu att direkt efter jobbet slänga
sig iväg i bilen mot Horten och Trimhuset med Anita. Fjärde dagen
i rad nu som vi har tränat, och det blir bara roligare och roligare!
Längtar till näst nästa vecka när  vi kan vara med på dom vanliga passen som
Dance Moves, Aerobic, MRL, Body Step mm.. Det ska bli rikigt kul! Typiskt bara
att dom passen drar igång samma vecka som vi jobbar sent, då får vi inte vara med
från början...

Men på måndag ska jag dit innan jobbet och gå igenom alla maskiner
och så med en tjej som jobbar där. Vi ska också lägga upp min träning på ett schema
och vi ska prata en del om mina mål med träningen, kost osv. Får se hur det går ;)


Nu ska jag slänga mig i duschen.
Ska hem till Anita och Martin ikväll
och äta god mat och kolla på film :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0