Ett sjätte sinne...


Idag fick jag än en gång bekräftat att jag har ett sjätte sinne.
Det handlar ofta om drömmar som sen samma dag,
eller några dagar senare slår in eller vad man nu ska kalla det.

Nattens dröm:
Therese som jobbar på Clas dök aldrig upp..
Så hela dagen försökte vi få tag på henne, utan resultat.

Dagens händelse:
Morten ringer mig kvart över nio och Therese har inte kommit och han får
inte tag på henne. Han har ringt, ringt och ringt, utan resultat.



Tidigare drömmar/händelser:

Några dagar innan farmor gick bort drömde jag att hon blev jätte sjuk,
och inlagd på sjukhus.
När pappa ringde dagen efter jag hade drömt så visste
jag på en gång va det var. Jag sa bara: "farmor är sjuk, eller hur?" Några dagar
senare dog hon.

Jag hade bett om förskott av lönen för några månader sedan.
Jag och Silje var och handlade och hon tyckte att vi skulle äta pizza, eftersom vi
ändå skulle få pengar dagen efter så kunde vi lika gärna göra slut på dom vi
hade nu. Men jag sa "nej, jag tror inte vi får några pengar i morn så jag sparar det jag har"
Dagen efter när jag kommer till jobbet berättar chefen att vi inte skulle få några pengar,
dom hade något problem med banken i Oslo.

I två dagar gick jag och kände mig instängd och hade lite halvt panik.
Jag visste inte helt varför men anade att det var Donna som
var instängd någonstans eftersom hon varit borta så länge.
På eftermiddagen ringer det på dörren, grannens dotter står i dörröppningen
och berättar att Donna är instängd i ett av förråden här ute.

I natt tänker jag drömma att jag vinner 1 miljon på lotto :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0