Helgen i bilder och ord.


Hej på er!
H
oppas allt är bra med er och att ni har haft en super bra helg?! De flesta har väl vart i Nordmark på Larsmäss kan jag tänka mig. Hade jag haft pengar så hade jag åkt hem efter jobbet igår, men det ekar i plånboken och bankkortet är så lätt att det nästan flyger med vinden.

När jag kom till jobbet igår så fick jag se att vi bara skulle vara fyra personer under dagen. Med tanke på vädret, skinande sol och stek hett, så visste jag att det skulle går bra. Jag blev bara lite orolig vid öppningstiden då det bara var jag och Alfredo som var i butiken. Men det gick bra, Anita och Ingebrigt kom en halvtimme senare så det var ingen större panik. Kunderna strömmade inte direkt in, tack och lov!

På kvällen så åkte jag med hem till Anita och sen vidare in till Horten och Rema1000 där det inhandlades diverse grillmat. Köttfärs, kött, korv, indiskt bröd, chips, potatis sallad mm. Sen åkte vi vidare hem till Anita där vi tillagade all mat. Jag stog för hamburgarna som skulle rullas och plattas till, Anitas bror fixade salladen, Anita tsatzikin (stavning?) och Anitas mamma fixade grillen.

Det blev en jätte mysig kväll med massa mat och prat.


Mina hemmagjorda hamburgare på 200 g ;)



Det fulldukade bordet.



Grillmästaren Anita :)

Tack för en underbar kväll!!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0