Kokt grönsak

Precis så känner jag mig om dagarna, som en kokt grönsak.
Det tar hårt på kropp och själ att gå upp tidigt på morgonen vill jag lova,
iaf på mig eftersom jag älskar att sova.
Som tur är är det bara två dagar kvar.. Pjuhh!


Har tränat idag också. :) Gick mycket lättare idag än vad det gjorde i måndags. Får se hur det går resten av veckan, kommer säkert ha träningsvärk imorn men det är bara att bita ihop för i morn blir det en timma med Body Step. spännande.


Nu mina vänner ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen..
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0